Open brief van de redactie van De Klaptand

Naar aanleiding van de berichtgeving in Het Laatste Nieuws en Het Nieuwsblad het voorbije weekend wil de redactie van De Klaptand zich langs deze weg excuseren bij het OCMW van Dendermonde en de inwoners, personeelsleden en vrijwilligers van het Aymonshof.

De Klaptand is enkele maanden geleden begonnen als satirische website om de draak te steken met de Dendermondse actualiteit. Het is daarbij nooit onze bedoeling geweest om iemand voor het hoofd te stoten, te kwetsen of zwaar in diskrediet te brengen.

We hebben begrepen dat enkele van onze artikels over het Aymonshof bij een aantal vrijwilligers van het woonzorgcentrum in het verkeerde keelgat zijn geschoten. Misschien hebben we de bewuste artikels te snel gepubliceerd, zonder de impact ervan op de betrokkenen juist in te schatten. Daarom willen we ons bij diegenen die zich door deze artikels gekwetst voelen verontschuldigen.

De redactie van De Klaptand
info@deklaptand.be

About Jean-Pierre De Stamper

Jean-Pierre De Stamper
Senior writer. Ouderdomsdeken en veelschrijver van de redactie. Begon zijn carrière in de media bij The Bostroë Globe. Belandde via omzwervingen langs Het Appels Handelschblad en Den Aagemse Courant bij De Klaptand.

One comment

1. Zuster Grimbarda

En als straf ne vaderons, twee aveekes en nen dobbele Sixtus voor iedereen, wie dat dan ook mogen zijn!